Eleverne præsenterer i denne aktivitet deres løsning på hvordan de skaber den bedst isolerende kop til at holde kakao varm.
Eleverne kan præsentere på mange måder.
I dette forløb gives det forslag, at eleverne præsenterer en tidslinje.
Eleverne præsenterer en tidslinje over deres arbejdsproces fra udfordringen blev givet til den endelige version. Det har det formål, at eleverne begrunder deres valg, og hvad de lærte undervejs.
Eleverne kan præsentere deres løsning på udfordringen på mange måder. I dette forløb gives det forslag, at eleverne præsenterer en tidslinje. Eleverne præsenterer en tidslinje over deres arbejdsproces fra udfordringen blev givet til den endelige version. Det har det formål, at eleverne i denne præsentation skal begrunde deres valg, og hvad de lærte undervejs.
Der er rig mulighed for at udvide forløbet med andre aktiviteter- se Lærerark – Udvid varm kakao for forslag til dette.
Vi inspirerer dig, der inspirerer! Med gode idéer, ny viden og inspiration til hvordan du kan skabe engagerende naturfagsundervisning af høj kvalitet.
Astra er medarrangør af Big Bang-konferencen, der samler landets bedste formidlere, undervisere og forskere og giver dig to dages faglig forkælelse i naturvidenskabens tegn.
Du får:
Køb din billet til Danmarks største naturfagskonference!
(åbner bigbangkonferencen.dk)